Jag kan inte komma in på Mina Sidor. Hur gör jag?

Det finns två sätt att logga in på Mina Sidor:

Lösenord
Du kan logga in med ditt personnummer och det lösenord du valt vid registrering.
Om du har glömt ditt lösenord kan du återställa lösenordet på vår webbplats.

BankID
Du kan även logga in med ditt BankID, så behöver du inte hålla reda på lösenordet till Mina Sidor.
Mitthem (Uppdaterad )

Kommentarer

  • Hej,
    Jag har tidigare bott i en lgh via mitthem. Jag kan nu inte komma in på sidan, beror detta på att jag inte varit inloggad på jätte länge eller har mitt ”konto” avslutats?
    Tack på förhand,
    Mvh/
    Karin
  • Hej Karin!

    Ja, det kan bero på att du inte har loggat in på länge. Om man inte uppdaterar sig på sex månader så blir man automatiskt avregistrerad och köpoängen förloras.

    Du kan kontakta oss på 060-13 95 00 eller info@mitthem.se så kan vi undersöka vad som har hänt i ditt fall.

    Har du avregistrerats så kan du registrera om dig på nytt genom att gå in på Registrera dig.
    Sophie Kundcenter
    (Uppdaterad )
  • Hej kommer inte in. Glömt mitt lösenord
    Mvh
    ingrid

    Ingrid
  • Hej Ingrid!

    Du behöver själv gå in på Glömt ditt lösenord? för att kunna skapa nytt lösenord.
    Sophie Kundcenter