Hur räknar ni köpoäng?

Registrera dig på hemsidan
Direkt när du registrerar dig som sökande hos Mitthem börjar du samla köpoäng. Du får en poäng för varje dag som du står i vår kö, 1 dag = 1 poäng.

Uppdatera din intresseanmälan
Minst var sjätte månad behöver du logga in på Mina Sidor för att inte tappa dina köpoäng.

Från vilken ålder kan man stå i kö?
Du kan stå i kö redan från 16 år och du kan få kontrakt när du är 18 år.

Boendetid
När du bor hos Mitthem är din boendetid din kötid. 1 dag = 1 poäng. Poängen räknas från den dag du flyttade in i nuvarande lägenheten och under hela tiden som du är hyresgäst hos Mitthem.

Flytta ifrån Mitthem
När du flyttar ifrån Mitthem är det inte längre boendetiden som räknas utan från det datum du registrerat ny intresseanmälan.

Läsa mer
Här kan du läsa mer om våra regler kring kötid
Mitthem (Uppdaterad )

Kommentarer

  • Kan jag överlåta mina köpoäng till någon annan?
  • Hej Sven!
    Du kan inte överlåta dina köpoäng, de är personliga.
    Linda Kommunikatör
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.