Hur mycket kostar ett förråd

Hej. Jag såg att förråd verkar hyras separat. Jag undrar om det går att få reda på priset att hyra ett litet förråd.
Henrik

Kommentarer

  • Hej Henrik!

    Tack för ditt meddelande.

    Lägenhetsförråd finns och ingår i hyran till alla våra lägenheter (inklusive till studentlägenheter). Om du däremot vill ha ett extra förråd hyr du det separat.

    Hyreskostnaden för förråd beror på vilken storlek det är. Hyran på våra minsta förråd på 2-4 kvm ligger på ca. 80-180 kr/mån.

    Som hyresgäst hos Mitthem kan du skapa en intresseanmälan för förråd via Mina sidor, och på det sättet se och söka på vad som finns ledigt och se vad hyran är på.

    Läs mer här om uthyrning av förråd och vad som gäller.
    Sophie Kundcenter