Hur lång tid tar det att få lägenhet hos Mitthem?

Hej!

Hur lång tid tar det att få en lägenhet hos er? Jag söker en 2 eller lgh med minst 35 kvm.
Lina

Kommentarer

  • Hej Lina!

    Tack för din fråga.

    Alla våra lägenheter fördelas efter kötid, den som sökt och har mest köpoäng får chans till kontrakt först.

    Vårt tips är att söka lägenhet som du är intresserad av, du kommer se att vart du hamnar i kön kommer variera stort mellan olika lägenheter:
    Våra lediga lägenheter hittar du här

    Det går därför inte att svara på hur lång tid det tar innan du har en lägenhet.
    Camilla Chef Kundcenter