Hur kommer jag in i porten om det är strömlöst?

För inte länge sedan hade vi strömavbrott i stora delar av Sundsvall.
Nu undrar jag, fungerar det att låsa upp med den bricka jag normalt använder även om det är strömavbrott?
Grön bricka till entredörren och röd till garagedörren.
Tacksam för svar.

Kommentarer

  • Hej Ove!

    Tack för din fråga!

    När det blir elavbrott ställer porten sig automatiskt i upplåst läge så du kan komma in även när man inte kan läsa av sin bricka.

    Ha en bra dag!