Hur bokar jag tvättstuga?

Om det är elektroniskt bokningssystem på din adress kan du boka tvättstugetid på två olika sätt; via Mina sidor eller på bokningstavlan utanför din tvättstuga.

För att boka tvättstuga via Mina sidor går du in på Boka pass. De röda rutorna är upptagna tider och de vita är lediga tider. Du bokar pass genom att trycka på en ledig tid. När ditt pass är bokat blir den rutan grön.

Bokar du via bokningstavlan så lägger du nyckeltaggen mot tavlan och följer anvisningarna där. Kom ihåg att bekräfta ditt pass i slutet av bokningen.
Mitthem (Uppdaterad )

Kommentarer

  • Hej!
    Kan man boka mer än ett pass på tvättstugan under en vecka? Hittar inga svar på det. Vi har digital bokningssystem.
  • Hej Merja!

    Tack för din fråga!

    Du kan boka ett pass åt gången, så när du förbrukat det förbokade passet kan du boka nästa pass.

    Hör gärna av dig om du har fler frågor eller funderingar!
    Camilla Chef Kundcenter
  • Hejsan! Hur många gånger totalt per månad går det att boka tvättpass?
  • Hej Simon!

    Det brukar vara 8-10 gånger per 30 dagar, det är olika många gånger på olika områden.

    Ha en bra dag!
    Ida