Hur avanmäler jag min mejladress?

Jag vill stå kvar i kön men inte få mejl om lediga lägenheter, hur avanmäler jag så jag inte får mejl?

(Uppdaterad )

Kommentarer

  • Hej Märta!

    Då loggar du in på Mina Sidor, klicka på din intresseanmälan för lägenhet längst ner till höger och sedan väljer du Nej under Prenumerera på lägenheter som passar dina önskemål.

    Du kan senare ändra tillbaka om du vill börja få dessa mail igen.

    Ha en bra dag!