El-grill på balkongen?

Får man använda el-grill och grilla på balkongen i era hyreshus?

Kommentarer

  • Hej!

    Elgrill går bra att använda på balkongen eller uteplatsen.
    Det är inte tillåtet att använda en kol- eller gasolgrill på din balkong.

    Du som grillar har alltid ansvar för att grilla på ett sätt som är säkert och som inte stör grannarna

    Här kan du läsa mer om grillning

    Trevlig sommar!