Flyttstädning

Kan jag som hyresgäst boka flyttstäd med garanti (garanti att städningen blir godkänd och utan extra kostnader) genom Mitthem vid utflytt?

Kommentarer

  • Hej Emma,

    Tack för din fråga!

    Nej det kan man inte.

    Vill man anlita flyttstäd så behöver man själv kontakta en firma.

    Ha en bra dag!
    Ida
  • Hej!
    Har ni någon firma ni rekommenderar för flyttstädning?
  • Hej Eva!

    Tack för ditt meddelande.

    Nej, vi kan inte rekommendera någon firma. Däremot skulle jag rekommendera att du kollar att städfirman har s.k. städgaranti, alltså att de står för eventuella kompletteringar av städningen om den inte blir godkänd av oss under slutbesiktningen.
    Sophie Kundcenter