Om jag tackat ja till en lägenhet efter visning, kan jag ångra mig?

Om jag har varit på en lägenhetsvisning och sen väljer att tacka ja på den, kan jag ångra mig sedan om jag skulle bli erbjuden lägenheten? Innan jag har skrivit på något kontrakt. Eller är ett ja på hemsidan bindande?
Julia

Kommentarer

  • Hej Julia!

    Tack för att du frågar!

    Ett ja på hemsidan är inte bindande, du kan ändra dig till ett nej ända tills den sekund vi skickar dig kontraktet.

    Du kan fortfarande hoppa över att skriva på kontraktet, men du har då tappat dina köpoäng.

    Hör gärna av dig om du undrar något mer!
    Camilla Chef Kundcenter