Är husdjur tillåtet?

Hej!
Hur ser det ut med djur i era lägenheter? Är det tillåtet i alla lägenheter?

Kommentarer

  • Hej Annica!

    Det är tillåtet med husdjur i våra lägenheter. Du får inte ha skadedjur eller farliga djur i lägenheten. Är du osäker vad som gäller för just ditt djur, rådfråga oss.

    I delade studentboenden är det inte tillåtet med husdjur.

    Sophie Kundcenter