Bli sambo

Hej!
Jag bor hos er i en större etta och nu tänker jag och min pojkvän bli sambos. Vår tanke är att flytta ihop i min lägenhet. Då han för tillfället inte bor i Sundsvall.
Vad måste ni veta mm? Och hur gör vi för att även hans namn ska stå på postbox samt dörr mm?

(Uppdaterad )

Kommentarer

  • Hej Frida!

    Vad roligt att ni ska bli sambos!
    Förutom vanlig adressändring meddelar du oss hans namn när han flyttar in för att vi ska kunna lägga till hans namn på dörr och postlåda.

    Hör gärna av dig om du undrar något ytterligare.
    Camilla Chef Kundcenter