Spärrad från att söka lägenheter

Hejsan,

Jag har blivit spärrad att söka fler lägenheter hos er, bara för att jag inte har tackat ja till vissa lägenheter. Tycker att det verkar konstigt bara.
Vore trevligt att få reda på lite mer om det.

(Uppdaterad )

Kommentarer

  • Hej Stefan!

    Tack för ditt meddelande till oss.

    När du får erbjudande om att komma och titta på lägenhet behöver du svara ja eller nej på erbjudandet. Det är inte krav på att tacka ja, utan tänk bara på att ge ett svar.

    Om man inte svarar på två erbjudanden så blir man spärrad från att söka lägenheter i en månad.

    Camilla Chef Kundcenter
    (Uppdaterad )
  • Hej, finns det någon gräns på hur många erbjudanden man får tacka nej till eller är det just att man inte får lämna erbjudanden obesvarade?

    Mvh Ellen
  • Hej Ellen!

    Du kan tacka nej hur många gånger du vill, huvudsaken är att du svarar på erbjudandet.

    Ha en bra dag!
  • Aha jamen då förstår jag, vore kanske bra om den infon framgick vid erbjudandet vart väldigt snopen när jag vart spärrad!!!
    Mvh Annika
    Annika Granholm
  • Hej Ellen!

    Stämmer att det inte står på erbjudandet mejlet, det är ett automatgenererat mejl som ser lika ut till alla sökande.
    På erbjudandet mejlet står det att man behöver tacka ja eller nej för att inte bli spärrad. På Mina Sidor ser man om det är missat att svara.

    Bara att fråga om det är mer frågor.
    Camilla Chef Kundcenter