Antagningsbesked

Hej.
Jag undrar vad antagningsbeskedet innebär? Vad är det för dokument jag ska ladda upp, vad ska antagningsbeskedet innehålla?

Kommentarer

  • Hej Alva!

    Antagningsbeskedet är det dokument du får när du har fått svar om vilken/vilka utbildningar du har blivit antagen till. Ditt antagningsbesked hittar du i pdf-format på antagning.se.
    Sophie Kundcenter