Ombyggnad av altan

Hej på er

Vi funderar på om vi får riva våran altan och bygga en helt ny och förlänga den, och om vi då betalar för det? Eller måste allt gå via er?
(Uppdaterad )

Kommentarer

  • Hej Elin!

    Normalt sätt så får man inte göra förändringar då det ska se enhetligt ut men du kan stämma av med din kvartersvärd om du har funderingar om sånt. Om du inte vet vem din kvartersvärd är kan du kontakta oss på 060-13 95 00 eller info@mitthem.se.

    Ha en bra dag!
    Sophie Kundcenter