När kan man söka 50+ lägenheter

Kan man söka era 50+ lägenheter samma år som man fyller 50 även om man inte hunnit fylla år än, eller betyder 50+att man måste vara minst 51 år för att få söka...??
(Uppdaterad )

Kommentarer

  • Hej Kristel!

    Från den dagen då du fyller 50 år kan du söka 50 + lägenheter. Du behöver ha fyllt 50 för att kunna söka dem.

    Ha en bra dag!
    (Uppdaterad )

  • Från den dag jag fyller 50 + 6 månader kan jag söka 50 + lägenheter. ?
  • Hej Kebba!

    Från den dagen du fyller 50 år och framåt kan du söka dessa lägenheter, det finns inget stopp.

    Ha en bra dag!
    Ida
  • Hej! Vart i Sundsvall finns 50+ boenden?
  • Hej Marlène!

    Här finns våra pluslägenheter:
    Varbergsvägen 1-7

    Sallyhillsvägen 21-35

    Fridhemsgatan 63-67

    Bergsåker, Betselvägen 14-20 och Betselvägen 26-46

    Nackstavägen 25 D-E

    Nackstavägen 20

    Nackstavägen 22 A-B

    Nedre Haga, Trafikgatan 1 A-B och Skönsbergsvägen 26-28

    Ida