Vart skickar man post?

Hej,
Jag såg att ni har flera olika adresser. Vilken är det som gäller om man ska skicka post till er?

Tack på förhand!

Kommentarer

  • Hej Sophie,
    Tack för din fråga. Det stämmer att vi har olika adresser och jag förstår att det kan bli förvirrande. Här kommer ett förtydligande!

    Post skickas till:
    (Gäller hyreskontrakt, uppsägningsblanketter, brev och annat som ska till vår personal.)
    MHS Bostäder
    Box 24241
    104 51 Stockholm

    För besök till vårt kontor:
    Jungfrugatan 53A
    115 31 Stockolm

    Fakturor:
    OBS! Endast fakturor för betalning av MHS Bostäder.
    MHS-Bostäder
    Fack 477
    FE664
    751 75 UPPSALA

    Tänk på att adressera rätt så att dina brev och paket når rätt mottagare.  - läs mer hos PostNord.

    Med vänlig hälsning,
    Caroline Kommunikatör