Varmvatten Sandelsgatan

Hej - jag har noterat att det de senaste dagarna tar väldigt lång tid (1-2 minuter) innan varmvattnet kommer fram genom kranen och vattnet blir rimligt för handtvätt eller dusch - känner ni till ngn störning som orsakar detta

Kommentarer

  • Hej Henrik,
    Det stämmer att vi har problem med pumparna som styr varmvattnet på Sandelsgatan, vilket vi upptäckte i fredags.

    Felsökning pågår just nu och vi jobbar på att det ska vara åtgärdat så snart som möjligt!

    Med vänlig hälsning,
    Caroline Kommunikatör
  • Tack för snabbt svar! 😀
  • Hej,
    Nu är felet åtgärdat och varmvattnet är på gång ut i lägenheterna.

    Hoppas att det inte ställt till för mycket besvär.

    Med vänlig hälsning,
    Caroline Kommunikatör