Vad finns i en möblerad lägenhet?

Hej. Då jag aldrig har bott hos er tidigare så undrar jag hur lägenheterna är utrustade så jag vet vad jag ska packa med mig.
Jag har förstått att jag ska egna sängkläder och handdukar, men hur ser det ut med köksutrustning (kaffebryggare etc)?

Kommentarer

  • Hej Andreas,

    Tack för din fråga!

    Normalt ingår säng, soffa, matbord och stolar, skrivbord samt lampor, gardiner, matta med mera. Även husgeråd som kaffebryggare, bestick, porslin och div. städartiklar ingår. Lakan och handdukar ingår inte.

    Se gärna bifogad inventarielista här nedan. Observera dock att avvikelser kan förekomma vid platsbrist.

    Med vänlig hälsning,
    (Uppdaterad )