Vad är det som ingår i hyran?

Det jag undrar över är vad det är som ingår i hyran till exempel el, värme och Internet.

Kommentarer

  • Hej Jacqueline,
    Tack för din fråga!

    Normalt sett ingår el, värme och vatten. Ibland ingår även internet, men det varierar lite mellan olika adresser. Om du undrar över någon särskild kan du gärna höra av dig till våra bostadsförmedlare på bostad@mhsbostader.se så får du ett mer specifikt svar.

    Önskar dig en trevlig dag!

    Caroline Kommunikatör