Ungefärlig hyra?

Vad ligger en hyra på ungefär för en 1:a?
Albin

Kommentarer

  • Hej Albin,
    Tack för din fråga!

    Hyrorna varierar mycket och vi brukar därför dra oss för att ange några generella eller genomsnittliga hyror, då det kan bli missvisande.

    Saker som kan påverka kostanden för olika lägenheter, även om de har samma antal rum, är:
    • Antal kvadratmeter.
    • Ort, läge och område.
    • Lägenhetens standard.
    • Standard på fastigheten samt vilka faciliteter som finns kopplat till boendet.

    När du registrerat dig och blivit godkänd i vår kö kan du se den exakta hyran för respektive ledig lägenhet.

    Återkom gärna om det dyker upp några mer funderingar kring bostadssökandet!

    Trevlig fredag!

    Med vänlig hälsning,
    Caroline Kommunikatör