Hur lång tid tar besked om sökt bostad?

Hur lång tid tar det innan man får besked om man får lägenheten eller inte?

Kommentarer

  • Hej Agnes!

    Tack för din fråga.

    Erbjudanden på de lägenheter man intresseanmält till skickas ut onsdagar varje vecka. Då har du t.om. söndagen samma vecka på dig att svara Ja eller Nej på erbjudandet.

    Står man först i kön till lägenheten och tackat ja så skapas kontraktet kort därefter.

    Med vänlig hälsning,
    Sepide Teamledare Bostad