Tappat bort nyckel!

Jag tappade min nyckel på övning och kommer inte kunna hitta den igen. Hur ska jag göra för att få en ny?

Kommentarer

  • Hej Oskar,
    Tack för din fråga.

    Vi gör alltid ett låsbyte om en nyckel saknas. Detta för att upprätthålla tryggheten i huset och förhindra att obehöriga tar sig in i fastigheten & lägenheten.

    Förlustanmäl din nyckel så snart du upptäckt att den är borta.
    Gör en felanmälan via Mina Sidor, skicka ett mail till info@mhsbostader.se eller ring oss på 08-5280 86 00 - knappval 1.

    För prisuppgifter: se din nyckelkvittens eller kontakta oss.

    Med vänlig hälsning,
    Caroline Kommunikatör