Tack för hjälpen!

Hej!
Jag är nu inflyttad i Stockholm och vill återigen tacka er för allt stöd, tålamod och vänliga bemötande. Ni bidrar starkt till att uppstarten av pendlingen känns lite lättare.

Återigen, stort tack!

Kommentarer

  • Hej Tom,

    Tack för dina fina ord. Välkommen till Stockholm och din nya bostad. Hoppas du ska trivas och hör av dig om du behöver ytterligare hjälp.

    Med vänliga hälsningar
    Sepide Teamledare Bostad