Får jag stå i kö som kadett?

Jag vet att ni inte hjälper kadetter med lägenhet, men min utbildning slutar om två månader och för att jag ska kunna tacka ja till erbjuden tjänst måste jag veta att jag har boende där jag ska jobba. Får jag stå i kö redan nu?

Kommentarer

  • Hej Johan,
    Tack för din fråga!

    Du måste ha en pågående anställning inom Försvarsmakten för att kunna stå i kö och kan därför inte registrera dig under din GMU eller Officersutbildning för att samla köpoäng.

    Vi förstår att det kan bli ett moment 22 ibland, men vi måste se att du har en bekräftad anställning innan vi kan godkänna dig i kön.

    När allt är på plats kan du registrera dig på vår hemsida och då har du 30 dagar på dig att ladda upp ett anställningsintyg.

    Lycka till med sista tiden av OP!

    Med vänliga hälsningar,
    Sepide Teamledare Bostad