Ser fram emot 2019!

Hej!
Fick tidigare ett informationsblad i brevinkastet.Det var om kommande förändringar.

Vill framföra hur glad jag blev och vilka jättebra förbättringar som är på gång!
Ser fram emot när det blir klart efter hand under 2019. Ett bra jobbat helt enkelt!

Bästa hälsningar,
Maria

Kommentarer

  • Hej Maria,

    Stort tack för dina fina ord. Vi ser också fram emot att göra dessa förändringar och göra boendet ännu bättre för er.

    Med vänliga hälsningar,
    Sepide Teamledare Bostad