Kundnummer är inte giltigt

Hej! När jag ska registrera mig så står det följande "Kundnummer är inte giltigt. " Vad kan jag göra? Jag har fått tjänst som gssk militärpolis och börjar i slutet av Juni.
Johan

Kommentarer

  • Hej Johan,
    Ditt personnummer ska vid registrering skrivas i följande format: ÅÅMMDDNNNN.

    Kolla även att du kryssat i rätt på "Svenskt personnummer JA/NEJ". Om NEJ så skrivs personnumret likadant, men utan NNNN

    Om ovan två steg är rätt och du fortfarande har problem kan det vara så att du redan finns registrerad i våra system av någon anledning, om du t.ex. har bott hos oss tidigare eller att din registrering gick igenom vid ett tidigare försök.

    Om dina problem fortsätter får du gärna kontakta vår bostadsförmedling på 08-5280 86 00, så hjälper vi dig direkt!

    Hälsningar
    Caroline
    Caroline Kommunikatör
  • Hej
    Jag studerar vid HOP12 på FHS och har bott hos MHS Bostäder tidigare (SU). Pga corona och distansstudier så behövde jag inte någon bostad det förta året på HOP, men år två ser det behovet ut att finnas. Har försökt registrera mig igen men får bara felmeddelandet att kundnummret inte existerar.
    Håkan
  • Hej Håkan!

    När du försöker logga in och din ansökan inte är giltig längre så kan detta felmeddelande komma upp. Vänligen skriv in ditt personnummer i följande format: ÅÅMMDDNNNN. Om det fortfarande inte går att få igenom din ansökan så får jag be dig kontakta oss via telefon på 08-52808600 för hjälp.

    Med vänlig hälsning,
    Ida