Porttelefon

Varför är inte porttelefonsfunktionen aktiverad och listan i trapphuset på 51-55 uppdaterad?

Per

Kommentarer

  • Hej Per,
    Vi tar det vidare internt för att se vad som gäller,  och återkommer så snart vi har rett ut frågan.

    Hälsningar,
    Caroline Kommunikatör
  • Hej igen Per,
    Här kommer återkoppling på dina frågor, ber om ursäkt för att du fick vänta.

    Listan i trapphuset ska hållas uppdaterad och där har vi satt personal på att åtgärda felaktigheter.

    Gällande porttelefonen är den kvar sedan tiden då det fanns fasta telefoner i lägenheterna. Det skulle alltså behövas någon form av uppgradering för att få det att fungera. Uppfattningen har varit att behovet inte varit så pass stort att det varit prioriterat, men om efterfrågan bedöms öka är det kanske något som vi behöver utreda på nytt.

    Tack för att du hörde av dig med detta!

    Hälsningar,
    Caroline Kommunikatör