Finns det portkod?

Hej
Undrar om det finns kod till porten eller om man bara kan öppna med "taggen"?
Har säkert fått info om detta någonstanns som jag missat:-)

Kommentarer

  • Hej Anders,
    Det beror på vilken adress du bor på. Men om det är i våra egna fastigheter finns det oftast ingen portkod för att höja skalskyddet och begränsa vilka som kan komma in i fastigheten. Det är då istället passerbricka och/eller porttelefon för att komma in.

    Jag vill inte skriva ut exakt vad som gäller överallt här, men om du vill veta vad som gäller hos dig kan du ringa oss på 08-5280 86 00 eller skicka ett mail  så svarar vi dig gärna där!

    Hälsningar,
    Caroline Kommunikatör