Officersutbildning

Får man behålla sin lägenhet medan man pluggar Officersprogrammet?
Johan

Kommentarer

  • Hej Johan!

    Som kadett/officersaspirant är man tjänstledig från sitt arbete och utbildningen erbjuder dessutom bostad. Därför är man inte längre behörig som sökande eller hyresgäst. Du är dock välkommen tillbaka till oss när utbildningen är klar om du fortfarande har ett behov då.

    Tänk på att du har tre månaders uppsägningstid.

    Med vänlig hälsning,
    Sepide Teamledare Bostad