Genomsnittlig månadshyra

Vad är den genomsnittliga hyran på en 2:a i Kungsängen?

Kommentarer

  • Hej Isabella,
    Tack för din fråga!

    Då hyrorna varierar beroende på antal kvadratmeter, läge, faciliteter etc. brukar vi inte ange några generella eller genomsnittliga hyror. Dessutom pågår hyresförhandlingar vissa perioder under året och då kan hyrorna ändras.

    När du registrerat dig och står i kö kan du se den exakta hyran för respektive lägenhet som ligger ute.

    Med vänlig hälsning,
    Caroline Kommunikatör
  • Vad  kostar ??   Hur  mycket  är  hyran  2 rok  i   Västerhaninge  ??
  • Jag—intresserar  hyran den  året  i   Västerhaninge  2–rok  ska  flytta  in  i  juni  i  år ...  tack

    MVH   H.    P.
  • Hej Hovhannes!

    Som min kollega skrev anger vi inte generella hyror. Om du står registrerad i vår kö, kan du logga in och se hur mycket varje objekt har i hyra.

    Med vänlig hälsning,
    Sepide Teamledare Bostad