Lägenhets ansökan

Hej jag har registrerat mig på eran sida och bifogat rätt filer men får inte fram några lägenheter. Det står bara att ytterligare åtgärder krävs. Vad mer ska jag göra?
Mattias

Kommentarer

  • Hej Mattias!

    När du har laddat upp ett dokument granskar vi den och avgör om det är godkänt eller inte. Om dokumentet är godkänt, blir du godkänd i kön och kan börja söka lägenheter.

    Välkomstbrev, printscreen av mail, Intyg skrivna i wordformat, lönespecifikation och dylikt är INTE godkända och gör att vi inte godkänner dig i kön. Ladda gärna upp ett intyg i pdf-format skrivet av närmaste chef eller HR som är på FM-brevpapper och tydligt beskriver dina personuppgifter, arbetsuppgifter och tjänstgöringsort. Lön är inte nödvändigt.

    Med vänlig hälsning,
    Sepide Teamledare Bostad