Kan ni hyra ut min lägenhet?

Hej! Jag har en nyproducerad etta på 30 kvadrat centralt i Enköping som jag tänkt hyra ut under en längre period. Är ni intresserade av att hyra den för att ha till de som går militärutbildning i Enköping?

Kommentarer

  • Hej Samuel,
    Tack för din fråga!

    MHS Bostäder är en stiftelse och har enligt stadgar ett uppdrag att "förvärva, uppföra och förvalta bostadslägenheter." Vi har tyvärr inte möjlighet till att förmedla lägenheter som hyrs ut av privatpersoner.

    Hoppas att du hittar en bra hyresgäst till din lägenhet!
    Caroline Kommunikatör