Kan jag betala hyra i förtid?

Kommer vara borta på övning när det är dags att betala hyra för juni månad. Går det att betala i förväg vid betalningen nu för maj eller hur ska jag gå tillväga?

Kommentarer

  • Hej Erik!

    Du kan absolut betala in dubbelt på en avi en gång för att kortsiktigt lösa en betalning, men om du vet att du ofta blir borta på övningar eller inte kan hålla förfallodatum av andra skäl, rekommenderar jag dig att medge autogiro via din internetbank.

    Med vänlig hälsning,
    Sepide Teamledare Bostad