Hur lång tid tar det innan ett hyresavtal skrivs?

Hej!
Jag har nyligen tackat ja till en av era lägenheter och undrar hur lång tid, efter att svars-tiden har gått ut, det tar att få besked om man fått lägenheten eller inte?
Adele

Kommentarer

  • Hej Adele,

    Det är lite olika beroende på om det finns specifika krav som behöver kollas upp eller om det finns önskemål om tidigare tillträde och även hur mycket personal vi har på plats. Vi gör alltid vårt bästa för att handlägga alla ärenden snarast möjligt.

    Står du först i kön och har tackat ja kommer du att få två mail med länkar till att signera avtalet och avståendet. Har du tackat ja till flera objekt och du står först i kön på alla kontaktar vi dig först och frågar vilken du vill ha. Finns det önskemål om tidigare tillträde kontaktar vi dig också först och frågar när du vill flytta in.

    Hoppas du fick svar på din fråga!

    Med vänlig hälsning,
    Sepide Teamledare Bostad