Får man grilla på balkongen?

Hej!

Jag undrar om man får grilla på balkongen?

Med vänlig hälsning,
Anna

Kommentarer

  • Hej Anna!

    Det är onekligen väldigt trevligt att grilla, men att grilla ger upphov till matos och rök som går in via ventiler och fönster in till grannar vilket inte alltid uppskattas. Dessutom är det en brandfara att grilla på en balkong.

    Av ovan anledningar har vi på MHS Bostäder, som värd, bestämt att man inte får grilla på balkongen med kol- eller gasolgrillar, men en el-grill med mat som inte orsakar för mycket matos kan gå bra.

    Med vänlig hälsning,
    Sepide Teamledare Bostad