Varmt i lägenheten. Vad kan jag göra?

Det är helt galet varmt i lägenheten. Finns det nåt man kan göra?.....jag kokar!

Kommentarer

  • Hej Anders,

    Tack för din fråga!

    Om det är väldigt varmt i lägenheten kan du dra ner persiennerna eller dra för gardinerna så inget direkt solljus kommer in i lägenheten.

    Har du möjlighet: öppna även fler fönster så du får ett drag i lägenheten, framförallt under kvällen och natten när det är svalare ute. Har du ventiler vid fönstren se till att dessa är helt öppna.

    Skulle du fortfarande tycka det är för varmt gör du en felanmälan via Mina sidor så kommer våra drifttekniker och kontrollerar värmen och gör en eventuell åtgärdsplan.

    Med vänlig hälsning,