Fullmakt för att hämta nycklar

Hej!
Jag får tillträde till min lägenhet den 1 juli. Jag kommer dock att vara bortrest och komma till Stockholm sent på kvällen. Kan en kollega till mig hämta nyckeln åt mig? Hur går jag tillväga då?

Kommentarer

  • Hej Marie,
    Det går bra att din kollega hämtar ut nycklarna.

    Om du skickar ett ombud ska den ta med sin egen legitimation vid uthämtningstillfället. Du behöver meddela oss namn och födelsedatum/personnummer på vem som får hämta nycklarna åt dig.

    Vi behöver ha uppgifterna innan ditt ombud kommer till oss.

    Skickas per mail till info@mhsbostader.se från den mailadress du angivit i din bostadsansökan.

    Med vänlig hälsning,
    Sepide Teamledare Bostad
    (Uppdaterad )