Hinner inte få anställningsintyg inom 30 dgr

Hej! Jag registrerade mig lite tidigt. Jag kommer ej hinna få mitt anställningsbev inom 30 dagar. Kommer mina poäng försvinna eller slutar jag bara få poäng? Räcker det med att min nurvarande plutc skriver ett mail med sign på att jag kommer få anställning eller måste man ha själva beviset? Med vänlig hälsning,
maja

Kommentarer

  • Hej!

    Tack för din fråga!
    Efter 30 dagar raderas du automatiskt ur vårat system i det fall vi inte har fått in något anställningsbevis som har hunnit bli godkänt.
    Om du faller ur systemet så är det bara att göra om processen och ställa dig i kö igen.

    Med vänlig hälsning,
    Ida
  • så min chef kan inte skriva ett mail till er så att jag kan behålla min plats?
    maja
  • Hej!

    Nej tyvärr. Vi behöver se intyget för att kunna godkänna dig i vår kö.

    Med vänlig hälsning,
    Ida