Detta inlägg är gammalt och kan innehålla inaktuell information.

Rutiner vid felanmälan [Covid-19]

Följande förändringar har vi gjort med hänsyn till den ökade smittspridningen av Covid-19.

Minskade mötestillfällen
För att skydda er och vår personal i största möjliga mån har vi beslutat att vi inte kommer åtgärda felanmälningar om ni är närvarande i lägenheten.

Om du har möjlighet att avvakta med en mindre akut felanmälan är vi väldigt tacksamma.

Lämnar saker vid din dörr
Vid enklare åtgärder i din lägenhet kommer vi försöka lämna reservdelar och inventarier utanför din dörr, för att minska på möjliga smittotillfällen.

Om du är eller blir sjuk
Är sjuk eller förkyld ber vi dig att inte boka in någon typ av hembesök (felanmälan, besiktning). Blir du sjuk efter att du gjort en felanmälan ber vi dig kontakta oss på 08-5280 86 00 eller info@mhsbostader.se


Tillsammans kan vi hjälpas åt att hålla avstånd och minska smittspridningen. Ta hand om er!

Caroline Kommunikatör

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.