Vist granen

Hej!
Jag är på jakt efter att sätta en ljusgran i trädgården och hittade vist hos er? Tycker att 150 är lite lågt men såg att det även fanns en underdel, kan man bygga ihop dessa två så att man får lite höjd på granen? Hoppas ni förstår vad jag är ute efter

Med vänlig hälsning, Marcus

Kommentarer

  • Hej Marcus.
    Kul att du hittade vår Vist.
    Japp, du har helt rätt. Det är en underdel som man använder för att få upp höjden lite.
    Kommer att bli kanonbra så lycka till.
    Bästa hälsningar,

  • Hittar ingen butik som har kvar Vist i sitt sortiment, kan man köpa direkt via er?
  • Hej Marcus,

    Vist granen har varit otroligt populär i år och har tyvärr tagit slut på vårt lager för säsongen.

    Underdelen finns dock kvar i lager om du skulle komma över granen. Då kan du beställa den hos någon av våra återförsäljare. Artikelnummer på underdelen är 703891.

    Önskar dig en riktigt härlig dag!

    Med vänliga hälsningar