Vilken ljusspriding har ARCH - Downlight

Hur många grader sträcker sig ljusspridningen på ARCH - Downlight??
Simon

Kommentarer

  • Hej Simon!

    Tack för ditt mail.

    Det ingår ingen ljuskälla så spridningen bestäms av vilken gu10-ljuskälla man sätter i.
    Själva armaturen är rätt öppen, så den begränsar spridningen endast om man väljer en gu10-ljuskälla med väldigt stor spridningsvinkel.
    Tror armaturen är ca 75 grader. (en standard Gu10 har 34 graders spridning)

    Hoppas detta skall hjälpa.

    Mvh Nicklas

    Nicklas
  • Kanon, tack!
    Simon
  • Hej !

    Det var så lite så.

    Mvh Nicklas
    Nicklas
  • Hej, jag söker efter lampa/ljus till min elektriska kulljustake. Tror den är ifrån 80-talet Har sökt i olika butiker utan framgång så hoppas ni kan hjälpa mig. Tack på förhand Ulrika
    Ulrika Rygren
  • Ulrika Rygren
  • Hej Ulrika!

    Härlig gammal klassiker!

    Skulle du kunna ta en bild på själva sockeln i lampan samt om det finns en etikett in under där man ser spänning osv.

    Mvh
    Nicklas