Vilken ljusslinga är 702716?

Hej!
Vår uteplats har en ljusslinga med artikelnummer 702716, vilken verkar ha utgått eftersom den inte finns på er hemsida. Kan ni se i er databas vilken typ av ljusslinga det var? Vi vill nu förlänga ljusslingan, men vet inte om vi borde köpa t.ex. 704800 eller 704801. Det skulle ju t.ex. se väldigt konstigt ut om de nya lamporna hade en annan färg än de gamla.

Kommentarer

  • Hej Johan.
    Japp, du har helt rätt. Vi har bytt artikelnummer på den där 50-slingan.
    En likadan hittar du om du klickar här.

    Det kan såklart skilja lite grand på en ny och en gammal slinga men inte så att det upplevs som störande.

    Bästa hälsningar,