Vilken ljuskälla till Takplafond Merlot?

Hej!
Går det att använda 13x18W Halogen-ljuskällor till denna lampa utan att globerna blir missfärgade av värmen? Takplafond Merlot

Tack på förhand!
Mvh Melina

Kommentarer

  • Hej Melina!
    Kul att du är lite nyfiken på vår fina Merlot.
    Den är gjord för max 20W halogen så det är inga som helst problem att använda 18W.
    Glasen kommer inte att påverkas av värmen och blir inte missfärgade. Är du osäker så använd LED istället. De blir inte alls lika varma och håller betydligt längre.

    Hälsningar,