Vilken glödlampa/ljuskälla ska jag ha till Styrka?

Taklamporna från serien Styrka kräver en glödlampa/ljuskälla med stor sockel (E27) om max 40W eller motsvarande i LED. Den medföljer inte i förpackningen och behöver väljas till separat.
markslojd.com hittar du ett stort utbud med ljuskällor som passar.

Vi rekommenderar dessa klotformade ljuskällor som är dimbara i tre steg:

7744220 LED 4,5W E27 BULB 3-STEP DIMMABLE

7711320 LED 2W E27 BULB NERO 3-STEP DIMMABLE

Ella

Kommentarer

  • Hej

    Vilken klotlampa är det ni har använt till modellen regent? E14 men vilken storlek är det på dem? Tack på förhand!

    Payam Darabi
  • Hej Payam!

    Svårt att säga exakt vilken ljuskälla det var men jag skulle tippa på en sådan : Ljuskälla

    Mvh
    Nicklas