Vilken är den kortaste höjden på Capital?

Jag skulle vilja ha Capital som en "vanlig" taklampa. Vilken är den kortaste höjden som går att åstadkomma mätt från taket?

Kommentarer

  • Hej Malin,

    Lägsta totalhöjden för Capital är 77 cm och högsta är 169 cm 😀

    /Johan
  • Jag har tappat min taklampa, Markslöjd Capital, i golvet och den sista delen på taklampan (de två lägsta armarna) har blivit sneda. Går det att beställa en ny del?

    Eva Sundberg
  • Hej Eva!

    Det går dessvärre inte.

    Ha en trevlig dag!

    MVH
    Caesar Markslöjd AB
    Markslöjd
  • Men skulle det vara möjligt att lämna in lampan för reparation då?
    Eva Sundberg
  • Vi erbjuder ingen reparation tyvärr.

    Ha en trevlig dag!

    MVH
    Caesar Markslöjd AB
    Markslöjd