Var hittar jag era återförsäljare?

Hej,

Var hittar jag era återförsäljare?

Tacksam för svar.

Kommentarer

  • Hej Sofia,

    tack för ditt meddelande.

    Du kan se alla våra återförsäljare här, fyll i var du befinner dig så ser du vilka butiker som finns nära dig.

    Du kan även hitta alla webbutiker här.

    Önskar dig en fin dag.
  • Hej vet ni om någon av era återförsäljare i Gävle,Falun eller Mora har markslöjd tray svart i lager. Hur lång livslängd är det på ledlamporna?
  • Hej Olof,

    tack för din fråga.

    Vi kan dessvärre inte se vilka återförsäljare som har Tray i sitt lager.

    Jag rekommenderar dig att besöka eller ringa till respektive butik i ditt område för att se om någon av dem har just den lampa du söker.

    Ljuskällorna till Tray har 5 års garanti.

    Önskar dig en fortsatt fin måndag.

    Hälsningar,