Utöka decklights - ny transformator

Jag har satt deck light på min altan, startset 5 st artnr
104719 och 10 st av påbyggnad artnr 104720. Nu ska jag bygga en trappa och vill då sätta10 lampor till. Vilken transformator ska jag använda till detta? Funkar den till ert Garden 24 med 36W till detta eller vad rekommenderar ni?

Kommentarer

  • Hejsan Henrik.
    Nja, Garden24 är ett 24V system så det går inte att kombinera med Trädgård som använder 12V.
    Vi har en 24W 12V trafo som är till Trädgård, art nr 104731. Du hittar den om du klickar här.
    Den kommer att orka driva dina decklights om du inte går över 50m total längd på slingan.

    Hör gärna av dig om du har fler frågor eller funderingar.
    Hälsningar,