Uplight lampa Detroit

Hej, satte ihop min nyköpta uplight detroit och upptäckte att lampan i den övre delen blev jättevarm när man satte på den. Jag hade på lägsta nivå på dimern men ändå jättehet, ska det vara så??

Kommentarer

  • Hej Marianne.
    Ett bra val av lampa tycker jag. Detroit är väldigt praktisk.

    Själva uplighten är avsedd för en halogenlampa och dessa blir riktigt varma när de lyser. Det är inget konstigt alls. Armaturen är gjord för detta. Viktigt att man använder skyddsglaset som sitter över halogenröret och att man inte täcker över lampan med något.

    Lycka till med din nya golvuplight.
    Bästa hälsningar,