Har ni en startkabel till Priceline slingor?

Hej! Vi har ett uteljussystem som heter priceline. Själva startkabeln verkar nu gått sönder och vi hittar ingen ny att köpa. Finns annan produkt som fungerar lika bra?

Kommentarer

  • Hej Greta,

    tack för ditt meddelande.

    Det var tråkigt att höra att ni har problem med startkabeln till er Priceline slinga.

    Denna startkabel har artikelnummer 700660 och finns på vårt lager. I och med att vi inte har direktförsäljning till konsumenter, hänvisar vi dig till någon av våra återförsäljare i din närhet. Våra återförsäljare hittar du här.

    Lycka till med din slinga